Scroll to top
© 2021, Svetainių kūrimasSusisiekti
Share

PENKIOS DAŽNIAUSIAI PASITAIKANČIOS KLAIDOS SKAITMENINĖJE RINKODAROJE

Ir versle, ir gyvenime vengti daryti netinkamus dalykus gali būti toks pats svarbus dalykas, kaip ir tinkamų dalykų darymas. Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą , klaidos gali greitai sukelti daugiau žalos, negu duoti naudos. Puikus pavyzdys, kai žengiame du žingsnius pirmyn, tačiau vienu tenka grįžti atgal. Kadangi esame atsakinga internetinių svetainių kūrimo įmonė, pristatome jums straipsnį, kuriame rasite patarimų bei metodų, kaip pagerinti verslo rinkodarą. Šiandien norime jus supažindinti su  5 dažnomis skaitmeninės rinkodaros klaidomis, kurių turėtumėte vengti ir kaip elgtis, jei jas darote iki šiol.

Išvengdami šių spąstų sutaupysite daugiau laiko, energijos, ir, svarbiausia, konversijų. Taip pat dar reiktų atsižvelgti ir į nusivylimo faktorių. Kai geriausiai parengti planai neduoda laukiamų rezultatų, tai gali sukelti itin didelį nusivylimą ne tik rinkodaros skyriui, bet ir visam verslui.  Kai kuriais atvejais didelė klaida gali paveikti net ir akcijų kainas ir priversti žmones prarasti jų darbus.

Taigi, pristatome jums dažniausiai pasitaikančias 5 skaitmeninės rinkodaros klaidas:

  • Klientams naudojamos klaidingos žinutės – toks marketingas sužlugdė daug įmonių. Tokių pavyzdžių, metams bėgant tik didėja, vienas iš jų – Pepsi reklama su modeliu Kendall Janner. Bet nė viena jų nebuvo tokia pastebėta, kaip Kalėdų reklama, kurią paviešino „Peloton“ dviračių kompanija. Ji išpopuliarėjo neigiamai, dėl savo neadekvataus požiūrio. Iškeliama problema – norima padovanoti partnerei brangų treniruoklį, kuris padėtų įgauti geresnę fizinę formą, neatsižvelgiant į tai, ar jai to reikia, ar ne, ir ar iš viso ji to nori. Pateikiama idėja išleisti kone 2000 Eurų tam, kam jūsų partnerė neturi nė menkiausio susidomėjimo. Kyla klausimas – ar nemanote, kad partnerė būtų labiau vertinusi naujus kvepalus ar tai, kas labiau atitinka jos mėgstamus hobius? Tuomet reklamoje rodoma, kaip dviračio naudojimas ją pakeitė, tačiau nėra informacijos apie tai, kad jai tai suteikė daugiau laimės – matoma tik jos siaubinga veido išraiška visame vaizdo įraše. Kompanija prarado 1 milijoną dolerių.
  • Susikoncentravimas ties raktažodžiais, o ne ties klientais – marketingas nėra skirtas tam, kad pritraukti kiek įmanoma daugiau lankytojų. Jis skirtas pritraukti tinkamą auditoriją, kuri susidomės jūsų siūloma paslauga ar preke. Kai įmonė paprasčiausiai taiko raktinius žodžius, kurie, jos nuomone yra susiję su verslu, ji ignoruoja pačius klientus. Viena iš priežasčių, kodėl ilgi raktiniai žodžiai tapo svarbiausiu dalyku 2019 metais yra ta, kad jie geriau atspindi kliento ketinimus. Taip pat reiktų sutelkti dėmesį ir į informacinių ir sandorių raktinių žodžių naudojimo subalansavimą. Viskas turėtų prasidėti nuo kliento, jo problemų ir poreikių. Tuomet raktiniai žodžiai turėtų būti įvertinti, kad atitiktų kliento ketinimus. Svarbu naudoti įvairių tipų raktinius žodžius, kad klientams būtų aišku, ir tokiu būdu juos bus galima pritraukti dar labiau.
  • Neoptimizavimas visų mobiliųjų žinučių – paprasčiau tariant, mobilusis yra visur. Pažiūrėkime, kokiame pasaulyje mes gyvename. Rimtai, atkreipkime į tai dėmesį. Žmonės nuolatos naudojasi mobiliuoju telefonu dėl įvairių priežasčių. Net žiūrint televizorių, telefonas visuomet yra kažkur netoliese – esant reikalui patikrinti norimą informaciją bei elektroninį paštą, atrašyti į žinutes ar praleisti laiką naršant socialiniuose tinkluose. Kiekviena marketingo kampanija turi būti optimizuota mobiliojo telefono naudotojams. Didžioji dalis interneto srauto vyksta mobiliuosiuose įrenginiuose. Šio fakto ignoravimas iš esmės yra ir potencialių klientų ignoravimas, auditorijos mažinimas ir maksimalaus galimų konversijų skaičiaus sumažinimas.
  • Netikslus pirkėjo asmenybės kūrimas – daugelis skaitmeninės rinkodaros specialistų naudoja pirkėjų asmenybes, kad padėtų suformuoti kampanijas, kurti turinį ir reklamas. Tačiau daugelis žmonių tai daro neteisingai. Dažnai pirkėjo asmenybė yra tingiai sukurta ir paremta pačių marketingistų mintimis apie tai, ko klientas ko ir ko jam reikia. Štai kodėl daugelis įmonių dažnai žlunga. Pagalvokite apie mūsų pirmąją paminėtą marketingo klaidą – klientams naudojamos klaidingos žinutės. Pirkėjo asmenybė turėtų būti sukurta remiantis klientais, kuriuos turite šiuo metu. Pirmiausia pasvarstykite apie jų norus ir poreikius. Išstudijuokite ir sužinokite kas labiausiai skatina jūsų klientus pirkti. Tuomet šią informaciją panaudokite kurdami savo pirkėjo asmenybę.
  • Personalizavimo nenaudojimas – personalizavimas buvo labai populiarus 2018 metų pabaigoje ir 2019 metais. Skaitmeniniai rinkodaros specialistai pakankamai neįtraukiantys personalizavimo, prasilenkia su klientais ir nepajėgia susisiekti su jais bei patenkinti jų poreikių. Suasmenintų skelbimų žinutės jūsų klientui leidžia suprasti, kad žinote, kas jiems yra ir bandote patenkintų jų poreikius bei padėti išspresti problemas. Nebūkite tik dar viena paprasta kompanija, bandanti parduoti produktus ir paslaugas žmonėms. Verčiau būkite ta įmonė, kuri kuria naudingą rinkodarą klientams, nustelbdama konkurentus, ir yra nuspėjama, o ne reaktyvi.

Išvada tokia – žinojimas, ko nedaryti yra toks pat svarbus, kaip ir žinojimas, ką reikia daryti. Įsigilinkite į šias 5 dažnai daromas klaidas ir tuomet dar kartą peržvelkite savo marketingo planus bei kampanijas. Pašalinkite bet kokius neigiamus dalykus, kurie gali jus smugdyti – tuomet pagerinsite savo rezultatus.

 

1 comment

  1. Sofia Helin

    A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart. I am alone, and feel the charm of existence in this spot, which was created for the bliss of souls like mine. I am so happy, my dear friend, so absorbed in the exquisite sense of mere tranquil existence, that I neglect my talents. I should be incapable of drawing.

Post a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *